Tuesday, June 8, 2010

WZWH Ugut Kas

WZWH ada komen dia kata laporan polis dah dibuat ke atas beberapa blogger bawah ntah akta menatang apa ntah. Polis boleh siasat, pastu tau kas sapa lepas tu apa salah kas? Akta-akta la tapi atas kesalahan apa?

Kas tak tabur fitnah. Dalil kas tu byk betul. Kas tak nyamar jadi org lain. Kas adalah kas. Kalau polis jumpa pelacur, dia tak boleh tahan sebab dia pelacur. Polis boleh tahan sbb dia melacur. Cuba baca balik menda kas tulis.

1. Wan Amizan takde pelajaran -fakta
2. Dia tipu belajar kat Chelsire - fakta. Dia sampai tingkatan dua jer belajar sekolah tak abis kat Jengka 12. Semua orang Jerantut tau.
3 Wan Amizan main duit - fakta. Dia dh kena dgn jawatankuasa disiplin tapi amaran keras
4. Dia mengerjakan tanah - fakta
5. Wan Amizan rendah moral, kaki dandut, kaki mabuk - fakta. tak caya tanya Luwi
6. Wan Amizan bawa lari anak dara org - fakta. Mak bini dia buat laporan polis.

Jadi polis nak charge mende ke kas? Charge kas ni tulis blog? Charge kas menyamar identiti. Tu la kalau tak sekolah nak sangat jadi pemimpin.

6 comments:

Anonymous said...

hebat cawan tembaga, semua 10 dalil dompok tak boleh jd yb tahan atau ahli parlimen adalah benar. jika wzwh dah report polis maka makan tapai lah dompok di sebabkan wzwh tu. kas rasa kali ni dompok kena lah. di minta pihak polis siasat dgn adil. kas percaya ke polis ni sebab dompok ni selalu menganggu tugas polis ni,mcm dia pulak ketua polis negara.

WZWH said...

Salam Cawan Tembaga,
Saudara Cawan Tembaga jawablah apa-apa yang perlu bila disoal oleh pegawai polis dan pegawai Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia. Saya tidak mengugut saudara Cawan Tembaga, saya hanya memaklum untuk pengetahuan saudara Cawan Tembaga. Terima kasih.

Cawan Tembaga said...

Setakat polis tanya jawabla. Apa nak takut,igt ni zaman dulu ke jumpa polis nak takut. kas ni org biasa jer, keknya yang boroi tu esok jadi anwar, report polis pastu mcm2 cerita dia keluar.

KingOfJerantut said...

Bro,

Koi dah bedal Wan Amizan dlm FB dulu. Satu Jerantut tau dia sekolah stkt mana je. Tipu sijil, sapu Tanah, bawak lari anak orang, takde moral semua tu betul. Tanyalah orang Jerantut... Wan Amizan sampai takde jawapan dlm FB. Penyudahnya ugut nak report Polis. Koi kata, silakan kalau tembelang Aok nak disebarkan.

Anonymous said...

cawan tembaga,saya sebagai insan biasa hari ini ingin menjawab tuduhan yang dilemparkan kepada saya oleh saudara,pertama saya tiada pelajaran,saya ingin menjelaskan kepada saudara beza antara kelulusan dan pelajaran adalah perkara yang berbeza,apakah rakyat yang tidak sampai keuniversiti tidak dianggap berpelajaran,rugilah kerajaan ujudkan vokesional dan pusat latihan serta institut latihan kemahiran,serta mereka yang mendapat pendidikan melalui kolej swasta,ke2 saya tidak pernah bersekolah disek.men.Jengka 12,kerana sekolah itu dibina pada tahun 1999,waktu saya sudah berumuh 27 tahun,isun politik wang saya dikenakan amaran keras oleh lembaga disiplin parti bukan kerana rasuah politik wang tetapi kerana berkempen pada tahun 2001 dan kenapa pemilihan2004 dan 2008 saya tidak dikenakan apa apa tindakan oleh lembaga disiplin parti atas apa jua aduan bermakna saya tidak bersalah dan saya bersih,lapuran polis dibuat atas diri saya tuduhan melarang ibu mertua saya berjumpa dan melarikan anak dara orang, kenapa tiada tindakkan keatas saya oleh pejabat agama atau pihak polis kerana itu fitnah yang dirancang,setelah pihak polis dan pihak pejabat agama menjalankan sisatan ianya palsu dan bermotifkan politik serta berniat jahat,saya juga telah membuat lapuran polis terhadap lapuran dan fitnah itu dan mohon sisatan yang telus dijalankan oleh pihak berkuasa.

Anonymous said...

azizan busuk....pencemar bau di jerantut...satu jerantut bau ketiak dye!!!!...mcm mane nak jd pemerintah!!!!ketiak busuk...uweeekkkkkkkk