Saturday, August 21, 2010

Politik Jerantut: Panas Berkari dan mcm2 ada.

Wei deme, syok kas tengok puak2 cik wan berbahan sama sendiri dalam blog nangoi wzwh. Ha ha ha, rupe2nya bodoh puak2 ngaku keturunan bendahara ni. WZWH buka pekung puak dia sendiri. Tahniah WZWH, mudah kerja kome org dihilir ni bunuh politik deme, kome walau keturunan kutip kayu pun lebih cerdik dari deme.

Du pork pakai blog Dunia Sama Rasa Sama Rata bahan Wan Bakar, lepas tu pencacai du pork bahan wan shahrir dgn wan julia, lepas tu ntah sesapa musuh du pork bahan du pork pula. Habis telanjang bulat dah puak tu weh....

Hok lain kas tak minat, kas minat isu anak tak sah taraf. Takut kas nak nyebutnya, baru kas tau selama ini orang DUN Tahan dapat wakil rakyat gitu gaya, padan perangai gaya setan. Kalau di nak tahu pegi la baca sendiri ke blog WZWH, kas malas link di sini, nyer glemer pulak budak nangoi tu esok.

Pasal kes anak tak sah taraf ni, kalau fitnah siap ada pulak diberi rujukan. nantilah kas risik-risik ia tidak cerita tu. Hi hi hi hi

Best tengok puak tu berbahan sama sendiri. Yang bodoh tetap WZWH, dia hok bagi bola tanggung.

8 comments:

ObO said...

Awak CT tak payah lah nak sebarkan fitnah. Walau pun kas bukan orang puak2 cik wan tu tapi kas depen deme tu atas dasar kebenaran. Awak pulak cakap atas dasar apa? mana fakta awak tuduh orang anak haram ke tidak? Kalau awak berani awak siarkanlah komen kas ni tapi kalau penakut simpan sajalah komen ni dan kas akan tau bahawa awat hanya buat bobok saja tuduh orang anak haram.

Cawan Tembaga said...

awk sapa OBO? awak pencacai du pork ke? Kas mmg suka puak cik wan ni leper, kas nak shukri jadi ahli parlimen, biar ada org belah hilir pulak jadi ahli parlimen.

SPU said...

sudahlah CT, tak ada paedahnya menyokong dr. shukri tu, dia pun panjahanam bangsa melayu jerantut juga, segalanya gadai pada cina, habisss

WZWH said...

Salam CT,
WZWH sangat faham perasaan CT hendak orang belah hilir jadi ahli parlimen.Maka WZWH cadang 2 nama orang belah hilir iaitu:
Dato' Hj Ahmad Daud DO Bera
Dato' Zulkifli YDP Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) baru naik pangkat. WZWH sokong dua orang ini sebab NGAM dengan WZWH. Apa komen CT? Kalau hendak orang senior Dato' Shariff Shamsuddin pun boleh.Lagi bagus bos lama WZWH. WZWH sangat masak dengan sistem pengurusan Dato' Shariff. Yang mana pilihan CT. Kali ini WZWH tolong lobi. Ok CT.

Cawan Tembaga said...

Datang dah nangoi sekor ni, terang2 kas cakap kas nak dr. shukri, buat apa tanya lagi? Dah la seluruh keluarga wan dimalukan oleh awak.

Anonymous said...

saudara ct,
kalau awak nak dr shukri jd ahli parlimen saya sokong sangat sbb saya antara orang yang bawa dia masuk kedalam arena politik jerantut.cuma saya hairan dengan awak ni.awak mengata-ngata dan memburuk-buruk kan wan amizan.sepatutnya awak tonjolkan kehebatan dr shukri berdasarkanbukti dan fakta.apa awak ingat wan amizan tak ada keluarga dan sahabat handai.sepatutnya awak satukan kedua-dua mereka agar menjadi kuat.seorang menang di dun seorang menang di parlimen,baru betul.ini awak cari musuh.perlu ingat,mereka ini pun mengundi di parlimen jerantut.takdirnya nanti dr shukri betul2 bertanding di parlimen jerantut apa awak nak kata.nye kerat de orang wan amizan di dun tahan terpukang dr shukri. dah terbukti ketika umno kuat dulu org dun tahan bagi kamaruzaman kalah 986 undi.apalagi ketika umno lemah sekarang ini.carilah seramai mungkin sahabat dan kawan kalau mau menang undi.kalau tak dayus siarlah komen kas yang membina dan ingat mengingati ini.wassalam ct yang saya sayangi dan hormati,kas kenal benar awak ni.

Anonymous said...

salam semua,
kita jangan dok takutkan group wan ni.., dia orang golongan minoriti je.. hanya cakap je yang berdego2, seolah2 dun tahan tu dia orang yang punya..., cuba siasat bukan semua orang di dun tahan tu sukakan puak ni.. mendabik dada tak tentu pasal.
kalau nak menang apapun hubungan dengan orang dun tahan ni kena ada, jangan sombong dengan sesiapapun.. takda masalahnya.., isu hj kamaruzaman tu lain, dulu dia tu memang mulut celupar dan perangai pengasar, jadi ramailah orang dun tahan ingat dan terasa... tapi sekarang ni keh tengok cara dia berubah, keh berkenan pulok dengan hj kamo ni...
Anom 11:02, ada antara tulisan awak tu keh setuju amat..

WZWH said...

Salam CT,
Bila nak keluar posting terbaru. WZWH dah angkat pilihan CT iaitu Dr. Shukri sebagai calon parlimen Jerantut PRU 13. Apa komen dan ulasan CT. Bagi lah hujah-hujah kenapa CT menyokong?