Sunday, August 1, 2010

Deme Cuma keturunan Sakai dan Pemungut Air dan Kayu Api: Kata WZWH.

Aok Jangan fitnah saya minum arak. Karang kena dimakan sumpah aok karang. WZWH bukan keturunan sakai, WZWH keturunan keluarga Bendahara Pahang. WZWH tidak tahu kalau aok keturunan pemungut kayu api yang layak duduk diam dan buat air!

WZWH masih rasa dia hebat dan keturunan Bendahara. Maka kita semua ni hanya sakai dan pemungut api dan air puak dia saja. Kali di semua tak caya, baca komen dia dalam posting kas sebelum ni kat bawah tu.

Di semua nok tau, mamat WZWH ni nyer giler, giler glemer. Tak dek mende hok dia tak buat nok popular kan diri dia tu. Dia buat lah blog, ada hok masuk dlm 2 3 org. Lepas tu dia link dalam Facebook ramai lah sikit hok masok, terus dia berlagak dok canang kat Urang Drulug konon dia best. Alahai baru dalam seseratus lebih pembaca doh nak eksen. Kas tengok kejap jer org masuk banyok, tengok blog di ntah apa-apa nyer merosot pulok.

Dia menulis kt blog dia tu 7 ke 6 kali sehari, nok ramai ke pembaca. Sri Tri Buana, Beranikan Hati, Yang Gambi, Waris Pahang hok lagi best pada dia pun tak nyer eksen mcm dia nak cerita ke hulu ke hili pembaca dia banyak.

Aok pernah minum arok WZWH tok payoh nok tunjuk baik. Kas tau sangat, kas tak takut la dek sumpoh aok keturunan menda kas tak kira, kalau dah minum arok mana nak menyumpah orang, Tuhan pun marah.

Kas nok awak bersumpah awak dengan nama Allah di blog ni yang awaktak pernah minum arak. Kas cabar di. Kalau di menipu Allah laknat ke di.




3 comments:

Anonymous said...

CT,

Nape nye Di asek nembok WZWH dan Dompok tu. Kan ke WZWH urag cedik dan panjang fikir, mencadang projek berteknologi tinnggi tak tercapai dek fikir kita. Biar lah dia ngaku keturunan bendahara, dia makan kerdas @ geduak, tempoyak ikan toman, minum air bekas kas mandi dan berak, sebab kas duduk hulu dan WZwh duduk di ilir. CT tiada kita mana ada bendahara, jadi WZWH tak usah bangkit lagi soal keturunan, kita sama saja, makan berak juga. Tentang Bos itu, jangan weh urag itu dermawan dan pemurah serta sentiasa membantu, mana ada urag buat seperti dia, . ekk ...aku ni kateg beto ke atau ngigau. Mungkin CT tau...ehhhh.

malapetaka si dompok said...

wan zamzuri sakai.
tak takut pun sumpahan aok tu.
sekarang ni sapa minum arak mesti di makbul tuhan sumpah dia kah kah kah kah

rosak gitu lah awk wan zuri.

diminta penulis cawan tembaga buat kata kunci kalau nak komen kena tulis WZWH SAKAI. HEHEHEHHEHE

uRag dRrulug said...

hahaha, memang WZWH tu urag gileq