Wednesday, May 26, 2010

10 Dalil Mengapa Wan Amizan Tak Boleh Jadi ADUN Lagi

Rakya Jerantut, Pemimpin UMNO sekelian. Ini dalilinya:

1. Wan Amizan tidak ada pelajaran.

2. Dia menipu rakyat Jerantut dia kelulusan Post Graduate University Chelsire. Dia tak abis Tingkatan 2 pun.

3. Dia tidak pernah perjuangkan rakyat.

4. Dakwaan WZWH pencacai Wan Amizan yang Wan Amizan bawa projek 260juta bukan utk rakyat. Wan Amizan ada kepentingan dalam seluruh projek berkenaan.

5. Wan Amizan pengamal politik wang yang tegar.

6. Wan Amizan buat apa saja untuk menang termasuklah merasuah perwakilan syabu dan ice dgn dadah dalam Pemuda.

7. Dengan cara membela Pemuda yang tak boleh pakai, penagih dan harap disuap mulutnya Wan Amizan akan menjahanamkan UMNO. Kepimpinan lemah sbb gagal menarik bijak pandai menyertai UMNO.

8. Wan Amizan perampuk tanah dan Bapa Peneroka Tanah Haram Jerantut.
9. Wan Amizan seorang yang rendah moralnya. Kaki dandut, minum, dan syabu.

10. Wan Amizan ada kes bawa lari anak dara orang dan orang berkenaan datang dari DUN yang dia wakili.


Kalau deme ada nak tambah, sila beri komen. Kata laluan: Yang Boroi. Sapa tak tulis yang boroi kas tak publish.

7 comments:

Anonymous said...

yang boroi.

hahahahaha, mampus cawan tembaga ni.
dulu abang bu, tak pa lah kas suka ker cawan tembaga ni. dalil yang ke 11 ialah dia mengaku yg dia ada 7 roh dalam dirinya, dia adalah kuat mengamalkan ilmu hitam. jaga2 jgn bersalam dgn dia mulut dia akan terkomam kamit membaca mentera menyebakan org tunduk takut kpdnya. demo semua nak ke pemimpin mcm yb boroi tu.

Anonymous said...

Yang BOROI,

Cawan Tembaga anak jantan sunggoh ye, pemilik cawan tembaga tak takut ke kena saman???. Kau ada bukti ke dan tengok orang yang kau sebut tu ape nama nya.. antara nya kau tengok dia tegok botol tak pakai straw ke.....Kalau dia saman makna ct cakap tak betul tapi kalau dia diam dan sepi makna CT benar

WZWH said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cawan Tembaga said...

WZWH ada komen gertak kas dgn ntah menda2 akta, dia ni bangang mcm boss dia juga. Kas tak publish sbb dia tak beri kata laluan Yang Boroi

Anonymous said...

Yang Boroi... yang boroi... yang boroi..... kah kah kah, huah,,, huah.... haaaahh memulas perut aku ketawa. Sedap CT kita.

BALIK ANGIN said...

Yg Boroi

Cawan Tembaga jarang anak melayu macam awak, Betul2 melayu jantan.saya suka sangat dengan awak ni berani kerana benar. Apa pun sdr bubuh kaunter sebab senang saya nak lihat anak dara urung awak setiap hari.ramai peminat tu.

Cawan Tembaga said...

Time kasih, deme nak tahu? WZWh ada komen lagi tapi kas tak lepas dia x nk sebut kata laluan Yang Boroi.

Balik Angin, menentang kezaliman Yang Boroi merupakan Jihad