Tuesday, May 25, 2010

WZWH MENGHINA PUAK KITA PULAU TAWAR!

WZWH telah tunjuk belang dia. Dia menghina seluruh puak kerabat Pulau Tawar! Lepas ini dia nk tulis blog yang WZWH bukan penulis blog WZWH! Giler dah budak ni. Kas publish kenyataan dia di bawah ni, kas ulas sekali. Kalau di semua tak caya dia cakap klik sini


Baca menda dia cakap:

Salam saudara Cawan Tembaga,
Kenapa saudara tidak berani publish komen saya. Memang dasar orang Pulau Tawar penakut tidak berani macam orang Tembeling(DIA HINA PUAK KITA). Saya fikir, saya cakap, saya buat- Itulah WZWH. Kalau saya berhutang lagi sudah tentu Dato' KP tidak boleh bertanding dan saya tidak boleh jadi pegawai kerajaan. Tak kan saya nak cerita kepada orang Jerantut saya jutawan!(ANGKUH MCM BOSS DIA) Buat apa? Tapi takpa terimakasih saya ucapkan kerana dapat "free promotion". Tulislah blog dengan bernas. Patutnya Di kena sokong WZWH sebab kita sedara!(NK SOKONGAN NGAKU SEDARA PULAK!)

1 comment:

Anonymous said...

dalam face book dia pernah mengatakan bahawa kita org2 jerantut minum air kaki puak2 wan je. kita org jerantut tukang cari kayu api untuk memasak air panas untuk puak2 wan je. jadi di sini budak bernama wan zuri memang kurang ajar. jgn bertembung dengan kas memang kena lempang lah budak gampang ni. ni anak jati pulau tawar lah. tunggu dan lihat berletas lah kepala awk nanti wan zuri.tungguuuuuuuuu.. ye.