Thursday, May 20, 2010

Ketua Perampuk?

Baru-baru ini dlm blog J'tut gempar cerita pasal KP atau Ketua Pemuda merompak tanah rakyat. KP ini saya sifatkan sebagai Ketua Perampuk. Lah mat nyer deme tanah Jerantet pun nak kebas ke deme belake.

Dengor nya KP ni hebat sgt orangnya. Harta berjuta. Duit bergantang. Gedung di darat, kapal dilaut, hok rakyat marhein pun nak rompak juga. Ame ni la cara KP ni, usah berangan la nk jadi ahli parlimen. Baiknya MB lucut ke dia ni jgn tanding apa2 ADUN dah lepas ni. Memalu ke UMNO jer.

Mari kita bariskan. Rupa huduh KP ni, pelajaran tak ada, cakap pedooh. Bawa lari anak dara orang. Rompak tanah rakyat marhein. Cakap takbur. Katanya kalau dia nk jadi MB bila2 jer. Dgr cerita dia ni syabu juga, masa berucap tu dia kena ice gamaknya.

Ntah la Jerantut, kalau UMNO pilih hok gini la jadi pemimpin, tak lama berkubor la UMNO ni

1 comment:

menyegar said...

Salam.Guane gayanya yek org macam ni yang UMNO letak jadi calon? tak paham koi dengan UMNO sekarang ni. Pemimpinnya memang pekok tak nak dengar suara rakyat betoi. Memang kalau dia di calonkan lagi. koi tak taulah kalau org masih undi dia, maknanya org mengundi dia tu lebih bodo dari lembu lah